20.04.2009

5kere5yirmibeş ve kabuslardan bir durdane


Bu sabah kabusla uyandım-ki normalde kabus gören biri değilimdir. Uyandığımda mesanem dolu, ağzım kuru, vücudum tuzluydu (terliydim diyecektim ama kafiye olsun istedim). Kabusa girmeden uyku pozisyonumdan bahsedeyim:

Daha önce de anlattığım üzere televizyon karşısında koltukta uyuyorum. Üniversite yıllarından beri uyku başlangıcı için kullandığım bu yöntem etrafta yatağa taşıyacak/götürecek kimse olmayınca aylardır tüm uyku süresi için geçerli oldu. Uykum da saçma sapan olunca gecenin bir vakti uyanıp televizyon seyretmeye devam ediyorum.

Bu ayrıntı sonrası kabusa geçelim: Ankara'dayım (evet kabus için uygun bir şehir), geniş bir caddede yokuş aşağı koşturuyorum e karşıma haşırt diye Tyler Durden çıkıyor; her an bir dövüş kulübü organizasyonuna giriyoruz ki ben uyanıyorum. Burada Fight Club ile ilgili bir parantez açalım: filmi hayatımda girdiğim tek TUS öncesi gecenin bir yarısı arkadaşın evinde izlemiştim. Bana tek faydası ertesi gün Kızılırmak'a gidip balık tutmaktan vazgeçip annemi mutlu etmek için TUS yolunu tutmam olmuştu. Filmden etkilenmedim çünkü ben o kulübe giremeyecek kadar konformist birisiyim, bencilim falan. Fakat buna rağmen değişim geçiren Edward Norton gibi kalktım koltuktan; bir de ne göreyim karşımda NTV'de 5 kere 5 diye bir programda 5 garip arkadaş enteresan bir tasarım hakkında konuşuyorlar (Ferhan İstanbullu'yu ayrı bir yere koyayım; değişik bir havası var hatunun). Artık nasıl bilinç altıma girdilerse benden bile bir dövüş kulübü üyesi çıkardılar valla helal olsun. Uyanınca kanalı değiştirdim, FM 2009'da 1-2 maç yaptım, In Treatment'ın ilk bölümünü indirdim (nasıl birşey olduğunu merak ettiğimden indirdim yoksa korsana karşıyım), sonra uyudum 1 saat daha telefonun alarmı çalana kadar.

Bunları yazarken Oray Eğin ve Elif Dağdeviren'in 2004 yılında Skytürk'te yaptığı ve sadece 2 bölüm süren fantastik sohbet programı geldi. Adı neydi yahu?

Hiç yorum yok: