31.12.2015

trt3 falan filan

Te yıllar önce ortaokul yıllarındayken güya bana karne hediyesi (öğrencilik kariyerimdeki iki teşekkür belgesinden ilki) olarak alınan 486 dx peder beyin çalışma odasında durur ben de kendisi yemeğini yiyip başına oturana kadar kullanabilirdim. O zaman Championship Manager, Civilisation ve Panzer General'den oluşan üçlüyle günlerim gecelerim geçmişti. Yanda da hep radyo açık olurdu ve TRT3 çalardı. Queen olsun envai çeşit klasik dönem bestecisi olsun hep o dönemden bana kalan bilgilerdir.

Buraya son yazdığımdan beri İstanbul kazan ben kepçe dolaşıyorum, günde 100 km yol yaptığım dahi oluyor. Sancaktepe senin Ümraniye benim hep benden soruluyor artık, yine fonda da TRT3 açık. Özellikle saat 08-16 arasında harika klasik müzik programları var. Sonra düşünüyorum bakalım bu lüksümüz de elimizden ne zaman alınacak diye. Misal o güzelim  #tarih dergisi bağımsızlığıın sürdüremedi, televizyonu açmak sinir bozukluğundan başka şey değil...

Şu an oturduğum yerden balkonu örtmüş karı izliyorum, 2015'in ne kadar da kötü geçtiği geliyor aklıma. Artık "bu yıl öncekinden iyi geçsin"den başka dileğim olmadığını fark ediyorum. 

İki öneriyle bitiriyorum seneyi: 

1. Andreas Scholl'un Vivaldi Nisi Dominus'u.

2. Europa Universalis 4. Steam'de zaman zaman deli kampanyalarla üç lira beş kuruşa satıyorlar. Stratejik derinlik diyen tüm zerzevatın kafasına kafasına vurmak lazım bununla.

Hiç yorum yok: