25.04.2009

nice yıllara, nice yıllara/sensiz kadehimi kaldırıyorum


Nisan mayıs gelince etrafımdaki doğum günü sayısı artıyor, bunun sebebini bilemedim ama herhalde ana babalar yazın daha fazla mesai yapmışlar, artık tatile gittiklerinden midir evlilik yıldönümüne denk gelmesinden midir bilemem. Ajanda falan bana yabancı olduğundan hafızamda biriktiriyorum insanların doğum günü tarihlerini, her ne kadar hafızam fillerle yarışsa da aradan kaçan oluyor elbet arada; bu durumda da eş dost ana kardaş faktörü hatırlatıcı oluyor. Son günlerin favori sitesi facebook sağolsun ilkokul arkadaşımızın bile doğum gününü öğreniyoruz gerçi. Fırsattan istifade doğum günü 9 Ocak olan kuzenini 10 Eylül'de arayıp "ya senin doğum gününü unuttum ben dün" diyen arkadaşımıza el sallıyoruz buradan. Doğum gününü hatırladıktan sonra iki seçenek var önümüzde: kutlamak veya kutlamamak. Kişisel tercihim benim doğum günümü kutlamayan adamınkini kutlamama yönünde.

Bir de sizin doğum gününüzü kutlamadıkları halde kutlamak isteyecekleriniz olur. O an bir değerlendirme yaparsınız: eğer iç sesiniz "siktir et" demezse aranızdaki hukuka göre ararsınız veya mesaj gönderirsiniz. Telefonunu açmayanlar/dönmeyenler, soğuk konuşanlar, mesaja cevap vermeyenler önümüzdeki senenin listesinden silinir zaten.

İstediğiniz kadar arasanız, mesaj atsanız, yanına gitseniz bile cevap ver(e)meyecekler vardır bir de. Biz buna iç sızısı diyoruz. Doğum günün kutlu olsun...

Hiç yorum yok: