24.02.2010

camların ardında


Bundan bir ay önceydi. Eski masa komşum evsahibine artistlik yapıp taşınmaya karar verince akvaryumuna önceden göz koymuş bendenizin gözleri ışıldadı; nitekim o gece zebellah gibi akvaryumu eskisinin yerine yerleştirmiştim-eskisini masanın üzerine aldım canım. Böyle içi bol otlu, onlarca karides var. Atınca yemi bir hareketlilik oluyor otur izle. Neyse artık evin içinde bol bol su sesi ve izlence var.

Ofiste ise ben bir akvaryumun içindeyim. Arkam cam: dönüp dönüp MSA'yı izliyorum hayaller kurarak. Karşım cam: koridordan gelip geçeni, kata girenleri görüyorum; hep bir gözetlenme halinde gibi hissediyorum. Hayır ofis fantezisi yapamıyorsam oda sahibi olmanın ne esprisi var? Yarın öbür gün böyle birşey yapmak istesem masanın üstünü haşin bir hareketle boşalttığımla kalırım.

Başlığı atarken aklıma geldi: Mask diye bir grup vardı hatırlayan var mı?

7 yorum:

LLuvia dedi ki...

Çok özendim ben de karidesli bir akvaryum istiyorum. Bunun yanında ömrüm boyunca bir daha ne işim ne ofisim olur umarım. Mesai bitsin diye saniyeleri saymak delirticiydi.

hirondelle dedi ki...

karidesler harika canlılar, küçük bir akvaryuma birkaç tane koyarak başlayabilirsiniz. hızlı çoğalıyorlar :)

ofis ortamı berbat, ama işe mecbur kalmamak mucizevi.

LLuvia dedi ki...

Karides bulamıyorum ki :( Evden çalışmak ya da akademisyen olmak ofis ortamından kaçış için iki seçenek :P

hirondelle dedi ki...

karides var tüm akvaryumcularda. hatta internetten bile satılıyor.

o seçenekler olabiliyorsa ne güzel. ama çalışmanın insan doğasına aykırı olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

LLuvia dedi ki...

Bi ara bakmıştım bir iki yere ama belki küçük yerlerdi ondan bulamamışımdır.
Her gün başka bir memlekete gidip orayla ilgili yorumlarınızı yazmanızı isteseler o zaman çalışmak hiç de doğanıza aykırı olmaz bence. Herkes ofiste yaşayamaz.

Adsız dedi ki...

hani sizin bulusup da benim gelemedigim gece vardi ya, o aksam MSA'da workshoptaydim. Hic bilmiyordum sizin ofisin yerini.

bi de karidesli akvaryum cok garip geldi.

bi de bi de ben sana dememis miydim comment yazmayi ozgur birak, yazan sayisi artar diye:)

hirondelle dedi ki...

bence ofiste yaşanmamalı zaten. karidesleri internetten de bulabilirsiniz.

adsız hanım maşallah çok yazasınız varmış; bizi msa'lara götürecek bir partnerimiz olmadı ki hiç :(