1.07.2010

ihraç fazlası lepistes


Yıllar önce akvaryumumuz vardı, her haftasonu ailecek suyunu değiştirir temizliğini yapardık. Ailecek dediğim de babam, ben bazen de kardeşim. Anneme kalsa çamaşır suyuyla ovmak lazım çünkü o camları. Neyse bu mutlu akvaryuma bir gün kıran girdi, cümle balık telef oldu; kala kala 3-5 lepistes kaldı. Bir nevi Nuh'un Gemisi... Biz de kendi hallerine bıraktık bu balıkları. 2-3 ay sonra camları yemyeşil içi lepistes kaynayan bir akvaryumumuz olmuştu. Sonra noldu onlara hatırlamıyorum.

Neyse malum ben de sardım akvaryum işine. Esas amaç karides beslemek olsa numunelik lepistes de katıldı ortama. Hamile dişinin yeni ortamına girer girmez doğurmasından belliydi aslında başıma gelecekler. Şu anda yaklaşık 10 tane yavru dolaşıyor ortada ve su şartlarına göre hemen hepsi dişi. Bu da demektir ki fotoğrafta görülen akvaryumun damızlığına çok iş düşecek daha... Garibim ilk başlarda nasıl da kuyruk titretiyordu gördüğü her türdeki balığa.

Neyse efendim. İsteyene lepistes dağıtılır.

Hiç yorum yok: