21.07.2009

kıskanıyorum lan

Kıskanıyorum ben bu adamı. Aklına geldiği gibi saçmalayıp üstüne de para alıyor, yavrum benim bakışlara bak; hele o gözlüğü tutuşu.
Radikal'de yazardı bu vatandaş sonra Perihan Mağden-Ece Temelkuran kapışması esnasında kovuldu. O dönem Radikal Futbol'da yazdığı yazılar nasıl unutulur... Emre Belözoğlu aşkı, Kemal Arslan'a İstanbul'a ilk gelişinde kucak açması ve de Kerem Tunceri röportajı.... Kadim bir dostum bu röportaj üstüne "çocuğu basacaklar bir gün bir futbolcuyla sonra gel de açıkla biz futbolu başka türlü seviyoruz lafını" demişti hala gülerim hatırladıkça. Neyse Vatan'a geçti oradan da Akşam'a. Bu dönemde kendisiyle aynı spor salonuna bile gittik; o hep Perihan ablasının peşinden koştururdu koca poposuyla, bir gün de peştemallere sarılıp duş sırası beklemiştik önlü arkalı. Bir ara jürilik falan yaptı zaten o zaman tüm Türkiye tanıdı çocuğu; o da eminim ki çok mutlu olmuştur.
Beyaz Türk olmaya çalışan, abuk subuk fikirler yumurtlayan bir ara form. Konuştuğu Türkçe bir halta benzemiyor zaten. Buna rağmen köşe yazarı ya Türk basınına helal olsun. Herhalde ben de o noktaya gelmek istesem Serdar Turgut'un yatağından falan geçmem gerekirdi...
Son bir anektotla bitirelim yazıyı: Kendisinin Vatan'da olduğu dönem kitabını basmayan bir yayınevinin ortaklarına salvoları başlar. Bunun üzerine Vatan'da çalışan bir gazeteci aranıp kendisini uyarması istenir. Gelen cevap süperdir: "ibneye laf söylesen ne fark eder ki ibnelik yapmaya devam edecek..."

1 yorum:

samira dedi ki...

bu adaama bende hastayım ıyyh(!) ne artist yaa..nerden aklına geldi bu adam ya :))