12.07.2009

tatilsiz bir hafta

Pek yoktur buraya bakan ama olur da derlerse "bir haftadır nerdeydin kuzum; tatil ortamlarına mı akıyordun da yazmadın birşey?" tek cevap verebilirim: "nerdeeeeee". Ben de isterdim fotoğraftaki gibi bir ortamda olayım bir hafta.
Pazar akşamı gelen bir telefonla başlayan mücadele salı öğlen üç cepheye yayılmıştı. İnsan ne yazıkki akraba ve iş arkadaşlarını seçemiyor. Cuma öğleden sonra üçüncü cephede de görev tamamlanmıştı ama ben de haşattım. Anca yazabiliyorum kısacası.
İşin güzeli tatil planıma da başladım. 5-23 Eylül arası uzaklarda olmayı planlıyorum işin özü. Güzergah Bangkok-Siem Reap-Phnom Pehn-Sihanoukville. Buralarda "abi şuranın manzarası süper", "bak burada kesin kal", "şurada bir istakoz yedim hala unutamam aha da fotosu" diyebileceğiniz her türlü öneriye açığım.

1 yorum:

samira dedi ki...

yoklugunu hissettim aslında..ha geldi ha yazacak derken bugüne vardık :)

benim bi önerim yok ama tatil yapacak olman güsel ..