12.10.2009

kıskanırım seni ben

Cuma akşamından beri masum bir kıskançlık içindeyim. Çağlayan'ın dönüş partisi vardı, sonrasında da daha önce böyle işlere kalkışmış kişilerle muhabbet ettim. E bir de bu işi halen yapan birisi de olunca düşünmeye başladım nedir ne değildir diye.
İşin saçma yanı elin ecnebisi 20 yaşında yollara düşerken benim bu işler için cesaret edebilmem için 30 yaşıma gelmem gerekti. Şimdi kafamda iki yol var: ya oneworldticket ile belirli bir süre tur atacağım-ki Güneydoğu Asya'dan Latin Amerika'ya geçmenin bende küçük çaplı bir şok etkisi yaratacağı kesin- ya da yola düşüp param bitince geri döneceğim. Neyse bunun için daha süre var ben biraz daha hayalini kurayım.

1 yorum:

OzlemPansiyon dedi ki...

insanlar 30'una geldiginde hayiflanmasinlar diye 'seyahat bursu' veriyorum genclere. aklinda olsun senin de. belki bir okurun, cevrenden birileri filan ilgilenir. burs interrail ile avrupa seyahatini kapsiyor. 18-26 yas araliginda, anilarini bizimle yazarak paylasacak bir ogrenci ariyorum.

konustugumuz gibi, takibe aldim demek icin yaziyorum bir de:)