15.12.2010

içimizdeki irlandalı


Viski uzun süre ilgimi çeken bir içki olmadı, belki de oluşan imajından kaynaklıdır. İki sene önce falandı bir kaç şişe güzelinden "ateş suyu"nun ganimet olarak eve girişi, ben de bu vesileyle sevmeye başladım kendisini. Dışarıda tercih ettiğim bir içki değil hala ama bir yılbaşına sızarak girmemi de sağlayabiliyor ev ortamında.

Dün bir viski gecesine +1 kadrosundan dahil oldum, ipin de ucunu kaçırdım; yalan söylememek lazım. Sabah uyandığımda 12 yıllık bir viski fıçısı midemde açılmıştı sanki, şimdi de post alkol depresyonundan muzdaribim. Dublin'e uçsam, çayıra çimene yayılsam, Guinnessları yuvarlasam iyileşir miyim?

10 yorum:

ormancadısı dedi ki...

Bu hanım kız da İrlandalı mı sayın sarhoş yazar?

hirondelle dedi ki...

evet irlandalı sayın cadı. kerry condon.

aspindot dedi ki...

afiyet şeker olsun yarasın, darısı başıma... epeydir japon pilot olmadım olamadım...

hirondelle dedi ki...

arada ipleri salmak lazım.

itidal dedi ki...

jameson da çakarsan tam olur bilader...

itidal dedi ki...

bi de bilader içkili şeyler yazınca ne yorum almışsın farkında mısın?

hirondelle dedi ki...

zaten jameson çakmıştım. alcohol sells diyelim mi o zaman?

itidal dedi ki...

diyelim be bilader...

sulinya dedi ki...

bilen de içiyor bilmeyen de bilader

hirondelle dedi ki...

neyse ki biliyorum içmeyi.