19.08.2009

ikinci aşama tamam


sevgili blog,
Malum Kamboçya bizden vize istiyor. Ama öyle problem çıkartan bir ülke değil neyse ki. Yani kapıdan da rahat rahat 20 dolar+vesikalık fotoğrafla alabiliyorsunuz. Ama Kamboçya Krallığı'nın bir de e-vize uygulaması var şu linkten ulaşabildiğiniz. Ben de kapıda para vermek istemediğim için (hatta 30 dolar alıyormuş gümrük görevlileri) bu hizmetten yararlanayım istedim.
Dijital fotoğrafınızı yüklüyor, kişisel bilgilerle birlikte pasaport bilgilerinizi de girip kredi kartından ödemenizi yapıyorsunuz. İşin enterasanı adamlar Türkçe hazırlamış sayfayı. Dün TSİ 14.30 gibi başvurdum tabi adamlarda mesai bitmiş oluyor o saatte. Sitede 3 çalışma günü içinde halledilir yazması nedeniyle beklemeye başladım; ama o da ne sabah uyandığımda vizemi email adresime yollamıştı Kamboçya Krallığı. Tek yapmam gereken 2 adet printini almak. Seni şimdiden sevdim Kamboçya...

2 yorum:

Trofolo dedi ki...

Su dallama Fransa bi Kambocya kadar olamiyor demek ki.

hirondelle dedi ki...

Kamboçya Fransa'nın medeniyetini almış ama dallamalığını almamış.