14.09.2009

budist rahip de insan arkadasim

3 gundur sabah 8'de motora atlayip o tapinak senin bu tapinak benim geziyorum, gun batimiyla beraber de dogru odaya. E boyle olunca bugun oglen 50 derece sicakta pilim bitti Angkor Wat'ta bir golge bulup yigildim; biraz otemde de turunculara dolanmis 2 budist rahip kardesim. Laf atti bir tanesi ben de yanlarina gittim falan basladik muhabbete. Cok merakli cikti arkadas basladi sormaya, doktor oldugumu ogrenince de dedi "hocam boyle yanlarima agri giriyor napmam lazim?'' Biz bir saat bir tas ustune oturup geyik yaptik; eminim ki bircok kisinin elinde rahiplerle cekilmis fotografim var su an. Ben bu arkadasa senin ilacin bende diyince cok mutlu oldu hemen tapinagini isaretledi haritada; yarin misafirim blog rahiplere. Birsey degil bunlar ceteyse kacirirlar beni haber alamazsin benden.
Tam Angkor Wat cikisi da yine karsilastik, tum yolu muhabbet ede ede birlikte yuruduk. Bir suru fotografim da orada cekilmistir. Ben bu rahip arkadasin gastritine derman olursam cenneti garantilerim degil mi?

Hiç yorum yok: