25.09.2009

sakalımı kestim

Sakal bırakmak benim için saç uzatmakla birlikte özgürlüğün göstergesi. Velakin saçları 3 sene boyunca uzatıp sonra da sıkılıp kestirdiğim için konuyu sakal bırakmak başlığı altında incelemek daha uygun. Hem zaten kafada saç da kalmadı ki.
Malum iş güç ayağına her sabah traş oluyorum ve gerçekten bir işkence oluyor bazen. 3 haftalık tatilim boyunca da bir kez bile dokunmadım sakallarıma ve sabah işe gelmeden önce mecburen keserken bu düşünce aklıma geldi. Nerede uzamış bir sakal varsa orda özgürlük vardır bence. İş/okul vs için bir kural yoktur; sakallar batıyor diye söylenen sevgili/eş yoktur; "ne lan o sakal" diye söylenen bir ana/baba yoktur; "dinci mi oldun la" "anarşist misin lan sen" diye saçmalayan insanlar yoktur. Peki ne vardır? Kafana göre istediğin sürece sakal bırakabilme özgürlüğü vardır. Bende yok bu özgürlük sonuçta. Şeytan diyor bas istifayı uzat sakalı ama sonra gerçekler geliyor akla. Evet çok mutsuzum.

2 yorum:

samira dedi ki...

aman şeytana uyup istifayı basma yoksa uzun sakalı olan aç(işsiz) bir adam olabilirsin
kız da vermezler maazaallah:))
ama tespitine ben de katılıorum bence de;özgürlük..

hirondelle dedi ki...

o zaman aylaklığa övgünün vücuda bürünmüş hali olurum.