13.06.2009

k fener kavurma

Giriş notu 1: Yüzüne baksan korkacağın bir balıktır fener. Kendisinin yarısından çoğu kafa olsa da geri kalan kısmının eti harikadır ve bu balığın harika kavurması olur.
Giriş notu 2: Hiç "ölmeden önce izlenmesi gereken 100 film" "ölmeden görülesi gereken 50 yer" gibi listem olmadı ve böyle listelere de tamah etmedim.

Girişi yaptıktan sonra derdimi anlatayım: Dün yine sevdiğim mekanda oturup, mekanın sahibesiyle dertleşirken "şu dünyadan göçmeden bunu da yaptım ya" dediğim anlardan birisini yaşadım. Kendisi sağolsun benim yemek beğenimi adam yerine koyduğundan menüye koymayı düşündüğü iki yeni yemeği denetti bana. Ben de böyle bir kasıldım bir havalara girdim, başladım yorum yapmaya. Yok efendim balığın tadı bir alt düzeyde kalmış da yok sarımsak olsa tad dengesi (?) kurulurmuş da şarabın da etkisiyle attım da attım. O da nazik bir hanım olduğundan bozmadı beni; ama işi asıl o bildiğinden gerekli değişiklikleri yaptırdı yemek üzerinde ve ortaya harika bir fener kavurma çıktı.

Size düşen de gidip bu harika fener kavurmayı tatmak. Menüde k. fener kavurma olarak geçiyor, sebebini anlarsınız tadınca. Ha bir de yemekteki sarımsak benim fikrim ona göre.

Hiç yorum yok: