30.06.2009

sansür


Büyük bir sansür dünyasında yaşıyorum. İnterneti açıyorum bazı siteleri hörmetli devletimiz yasaklamış. İş yerinde patron 1 sene önce attığı imzayı unutup birilerini fırçalıyor, haklı olduğumu düşündüğümden gidip kavgasını vereyim istiyorum müdürler tarafından durduruluyorum. Yine iş yerinde blog okumaya çalışıyorum "sistem administratörüm" izin vermiyor. Çat diye "yarından itibaren mesai saatleri değişmiştir" konulu mail geliyor, kafam bozuluyor kariyer.net'e bakayım diyorum yine aynı mesaj. "Yeter lam zikerim aşkını ızdırabını, basıp istifayı defolup gideyim" diyorum evdekiler ve borçlarım geliyor aklıma "hele bi otur da soluklan yiğenim" diyorum.

Yine de sansür durduramıyor arkadaşım: ktunnel var, hotspotshield var, evdeki bilgisayar var, bol bol ettiğim beddualar var...

Hiç yorum yok: