23.06.2009

sen ne haltsın ben hala anlayamadım


Venezuela Devlet Başkanı Hugo Chavez, ''Dünyanın İran'a saygı göstermesini'' istedi.
Haftalık TV programı ''Alo Başkan''da konuşan Chavez, ''Bazılarının İran devrimini baltalamaya çalıştığını'' söyleyerek, 12 Haziran'da ikinci kez başkan seçilen Mahmud Ahmedinejad'a desteğini tekrarladı.
''Ahmedinejad'ın zaferi bütün cephelerde kazanılmış zaferdir'' diyen Chavez, ''İran'ın büyük başkanı Ahmedinejad'a, dini lider Ali Hamaney'e ve İran halkına selam olsun...'' ifadesini kullandı. "Bütün dünyanın İran'a saygılı olmasını istiyoruz, çünkü bazıları İran'daki devrim kalesinin altına dinamit koymaya çalışıyor'' diyen Venezuela Devlet Başkanı, sözlerinin kimi hedef aldığına açıklık getirmedi.
Chavez, ''Ahmedinejad'a çamur atarak İran devrimi ve hükümetini zayıflatmaya çalışıyorlar, ama adım gibi eminim ki, bunu asla başaramayacaklar...'' dedi.
Bu adamın ne dediğini anlatabilecek birisi var mı gerçekten merak ediyorum. Ben mi gerzeğim yoksa bu arkadaş mı uçuyor?

Hiç yorum yok: