17.06.2009

seneye ayvayı yediğimizin resmidir




Pazar günü Konfederasyon Kupası başladı Güney Afrika Cumhuriyeti'nde. Geyik bir turnuva olsa da futbolsuz dönem için seyredilebilir maçlar değil mi? Hayır! Çünkü almış eline Afrikalı arkadaşlar fotoğrafta gördüğünüz vuvuzelayı 90 dakika boyunca vızzzzzzzzzzz diye ses çıkartıyorlar. Hiç ara vermeden hem de. Arkadaş maç ne kadar heyecanlı olursa olsun bayıyor o ses bir süre sonra, bir de çeşni olarak Ömer Üründül'ü koymuş TRT. Muhteşem ikili adeta. Ben tam diyordum ki FIFA önümüzdeki sene için bu borulara bir önlem alır bu sabah şu haberi okudum:

2010 Dünya Kupası öncesi, Konfederasyon Kupası'nda tribünlerin boş kalması, FIFA'yı endişelendirdi. FIFA yetkilileri, Dünya Kupası'nda benzer bir tablonun ortaya çıkmaması için organizasyon komitesini şimdiden harekete geçmeye çağırdı.

Daha fazla seyirci=Daha fazla vuvuzela

Daha fazla vuvuzela=Daha fazla vızıltı

Daha fazla vızıltı=Daha da mundar olan maç zevki

Buradan FIFA'ya seslenmek istiyorum: Tamam Afrika'da da Dünya Kupası olsun; tamam oranın iklimi kış olacak bizde yazken futbol kalitesi artacak ne güzel ama yalvarıyorum sokmayın şu vuvuzelayı stadlardan içeri. 4 yılda bir geliyor Dünya Kupası piç etmeyin zevkimizi.


Hiç yorum yok: