29.12.2009

2 yıl

"nedensiz bir çocuk ağlaması bile çok sonraki bir gülüşün başlangıcıdır. her başlangıçta yeni bir anlam vardır." diyerek başladım burayı yazmaya tam 2 yıl önce. Dün gibi aklımda; önce ismi buldum, sonra açılışı ve ayarları yaptım, en son da siftah yapıp başladım. İsmin de öyle özel bir anlamı yoktu, kafamdakileri doldurma yeri olarak planlamıştım burayı. Peki hayatında günlük tutmamış, özel hayatını ve düşüncelerini pek de paylaşmayan beni, neydi bir blog sahibi yapma yolunda ilerleten? Birincisi acetobalsamico. Uzun süre takip ettiğim tek blog oldu; hem sadece futbol da yazmıyordu, yemekler ve güzel hatunlar da vardı o dönem blogunda. Sonra eş dostun da blogları olduğunu keşfettim. Bir de internette bulduğum güzel fotoğrafları koymak için açtım biraz da tıpkı itidal gibi. Sonraki dönem yazmamışım iş güç derken, gazım kaçmış. İnternette örneklerini kolayca bulabileceğiniz başlanmış ve unutulmuş bloglar listesine adaydı burası da.

Belki de esas yazmaya başladığım tarih 13 Ocak 2009. Hayatımın gayet boktan bir döneminde ne yapsam ne etsem diye düşünüyordum. İzmir Kordon'da dolaşırken aklıma geldi bu blog, dedim canlandırmak lazım burayı; en azından yediğimi içtiğimi yazarım. Sonra da otele döndüğümde bir azimle giriştim. İlk yorumu da trofolo'dan alınca mutlu oldum açıkçası.
O günden bugüne aklıma geldikçe yazdım, yeni blogları takibe aldım, yeni insanların beni izlediğini gördüm, sevindim. Bu arada hayatımla ilgili epeyce birşeyi de ifşa ettim. Aldığım vizeyi bile koydum daha nolsun? Ha memnun muyum? Evet. Peki ne olacak burası? Hiçbir fikrim yok. Zaten gayet obsesif olan ben nedense geleceğe dair konularda hayatı akışına bırakıyorum. Bakarsınız bloglar demode olur ve yazmayı bırakırım. Bakarsınız çoluk çocuğa karışıp aile reisi olurum vaktim kalmaz (içim ürperdi yazarken). Ama şimdilik görülen o ki bir süre daha buradayım; hem Asya ve Latin Amerika'da köşe başı internet mevcut. Bir gün kaçarsam buralardan merak eden de takip eder bu mecradan.

Nerde kalmıştık?

3 yorum:

itidal dedi ki...

oldu mu o kadar ya... e, nice yaşlara o zaman

hirondelle dedi ki...

merci mösyö

Trofolo dedi ki...

yaz sen de deliler gibi gurman paşa.mp3