24.12.2009

notlar ve abuklamalar

*Herkes aklına gelenleri kısa kısa yazıyor benim neyim eksik?

*Hani ben aralıkta 2 hafta yoktum ya, hani ocak başında toplantı vardı ya. Yalanmış hepsi.

*Bir fotoğraf aranıyor: yıllar önce bir yerde görüp hayran hayran seyrettiğim bir fotoğraf geldi aklıma; bulunca hikayesini de yazarım. Ben ipuçlarını vereyim belki tanıyan çıkar. Böyle çok güzel zarif bir kadın var; muhtemelen de ünlü. 60lar muhtemelen. Güneş gözlükleri, gülümsemesi ve sola eğdiği başıyla uzun uzun baktırıyor kendisine. Ha bir de muhtemelen Venedik'te kanal kenarında oturuyor. Bulanların insaniyet namına haber vermesini talep ediyorum.

*Eski iş yerimde bir odada iki kişiydik. Oda arkadaşım müzik dinlemeyi seven birisiydi; bense iş yaparken mutlak sessizlik ararım. Neyse bu arkadaşa kulaklıkla dinlemesini kabul ettirmiştim de rahat etmiştim. Şimdiki ofis ise gayet açık bir ofis. Dört masa yan yana, opsiyonel Joy FM yayını ve florasanlarla bildiğin plaza ortamı. Baktım olacak gibi değil artık iPod'umu getirmeye başladım ofise. Fırsattan istifade Carla Bruni'ye olan hayranlığımı bir kez daha belirteyim.

*Galiba bitti...

Hiç yorum yok: