6.12.2009

nasıl yani bitti mi şimdi?

2005 yılında hem kariyer planlaması açısından hem de askere gitmeyi uzatmak açısından yüksek lisansa başlamıştım. Gerçi YÖK sağolsun çağırdılar gene de askere beni; bu arada çok düşündüm bu işe girişmekle iyi yapıp yapmadığımı, işime yarayıp yaramayacağımı, paralara yazık olup olmadığını. Yaşadığım gelişmeler göz önüne alınırsa evet iyi birşey yaptım galiba. Pek planlı işlere girişmedim hayatımı etkileyecek esas konularda, iş hayatında da yola çıkayım kapılar açılır elbet önümde diye düşündüm hep, şanslıyım ki açıldı da. Askerlik, hastalık, ölüm, iş, çalkantılar derken bu dönem itibariyle bitirdim bu süreci; biraz önce bitirme projesini de tamamlayıp gönderdim danışmana. Herşey tamam olunca bir diplomam daha olacak. Neyse ben çıkıp biraz yürüyüp kahve içeyim...

Hiç yorum yok: