12.06.2010

4 yılın sultanı


İlk hatırladığım Dünya Kupası 1986. Avşa'da alınan Panini albümü, gece seyredilmeye çalışılan maçlar ve Maradona... İlk bilinçli takip ettiğim ise 1990. Her maçı seyretmeye çalışıp notlar tutarak izledim. 1994'e geldiğimde saat farkından dolayı çoğu maçı seyredemedim; gece uyanık kalamıyorum ki. Ve finali o kadar sıkıcıydı ki Championship Manager oynamayı tercih ettim. 1998 üniversite finallerine denk geldi, tercihim maçardan yana oldu elbet. Sonuç: 2 bütünleme. 2002'de Türkiye'nin de olmasıyla farklı oldu takip sürecim ama sabah maçlarını seyretmek için okulu kırmanın tadı bambaşkaydı. Bir de öğlen biralarının. 2006'da artık işe giderken maç izlemeye çalışan biriydim. Ama şansım sağolsun ajansın arşiv odasında dandik televizyondan takip çabalarım patronla birlikte dev ekrandan izlemeye dönüştü. Ve geldik 2010'a... Kısmen daha kurumsal bir şirkette iş seyahatleri eşliğinde seyretmeye çabalayacağım bu kupayı. Ha bir de vuzzzzzzzzzzzzzzzzzz sesi eşliğinde. Hepimize hayırlı olsun...

Hiç yorum yok: