26.06.2010

ok computer


1997 senesinin yazıydı, üniversiteyi kazanmış yeni bir sürece başlama arifesindeyim. Okulun açılmasına da aylar var, zaman öldürüyorum çeşitli şekillerde. İşte bu dönemde önce Paranoid Android sonra Karma Police'in kliplerini izliyorum. Evet farklı ve çok güzel iki şarkı yapmış Radiohead; üstüne Roll'de bir yazı okuyorum: Mir Uzay Üssü'ne benzetiyor OK Computer'ı. Turistik gezi için müthiş bir yer ama fazla kalınırsa tehlikeli. İnternet diye bir şey olmadığından elde edebildiğim bilgi bu kadar. Evden çıktığım ender zamanlardan birinde gidip kasedi alıyorum hemen. O günden sonra 2 ay boyunca hiç çıkmıyor teypten. Airbag'ın çiğ gitarlarıyla açılan albümü defalarca dinliyorum hiç sıkılmadan. Exit Music zaten nefesimi tutup boş boş duvarlara bakmama sebep oluyor, Lucky ve ardından gelen The Tourist ile iyice abondone hale geliyorum. Sonra tekrar Airbag... Evet gerçekten de tehlikeliymiş.

16 Haziran 1997'de yayınlanmış albüm. 13 sene olmuş... Ne Sonisphere ne Dalaras konseri, oturmuş gecenin bir vaktinde OK Computer dinliyorsam 13 yılda pek de yol alamamışım demektir...

Hiç yorum yok: