26.11.2009

anket defteri

Zırlayan bir arkadaşımızı mutlu etmek için mimini cevaplayayım dedim; çok yufk yürekliyimdir. Sevmem aslında mim falan. Neyse gelelim sorulara ve cevaplara:

1-En son hangi ülkenin gündemiyle canını sıktın?
Burada yaşıyorsak buranın gündemi can sıkıyor elbet. Hala hak arayan grevcileri anarşistlikle suçlayanlar var sonuçta. Ama Laos'a da kafam girsin tabii.

2-En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Çok steril bir hayat yaşıyorum bu konuda. Abuk subuk şarkı çalan televizyon ve radyo kanallarına maruz kalmıyorum hiçbiryerde. Ama geçen gün Ajdar ve çömezi Müslüm'ü gördüm. Tiksindim.

3-En son hangi fastfood ürününden nefret ettin?
Muhtemelen hiçbirinden.

4-En son hangi sakatatı yedin?
Çok sakatat yemem aslında. Kokoreç yerim en çok bu alanda.

5-En son hangi yerli parçayı beğendin?
İncesaz-Kalbimdeki Deniz

6-En son hangi yabancı parçayı beğendin?
Aaron-Lili (U-turn)

7-En son hangi yerli filmi beğendin?
Benim için beğenmek aklımdan çıkmaması bir süre o filmin. Kader'de oldu bu en son. Gecenin bir vakti karşıma çıktı, seyrederken pür dikkat seyrettirdi ve günlerce aklıma takıldı.

8-En son hangi yabancı filmi sevdin?
Je Vais Bien Ne T'en Fais Pas

9-En son hangi kitabı okudun?
Eğer bitirdiğimse bu soru Martin Eden. Ama yok halen ne okuyorsunsa Balkanlarda Savaş.

10-En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Medieval 2 Total War: Americas'a baktım şöyle bir yıllar sonra.

11-En son hangi mizah dergisini okudun?
Yıllardır okumuyorum mizah dergisi. Hem gülmüyorum hem yazılar çok küçük geliyor gözüm görmüyor. Bodrum dönüşü serviste birisi L-Manyak bırakmış bakayım dedim. Gene gülmedim, sonra araba tuttu bıraktım.

12-En son neden korktun?
Karideslerin ölmesinden. Ve evet öldüler.

13-En son neye küfrettin?
İstanbul trafiği.

14-En son neyden kaçtın?
İşten elbette ki.

15-En sevdiğin beş film?
Hmmmm. Niye 5? Land and Freedom, Los Lunes Al Sol, High Fidelity, La Haine ve diğerleri...

17-En sevdiğin 5 yemek?
Bak bunu hayatta kısıtlayamam.

18-En sevdiğin 5 isim?
Kendi ismim. İpek var sonra. Ne biliyim Isabelle var, Nadir güzel isim bak. Ve diğerleri...

19-En sevdiğin 5 oyun?
Burada da bilgisayar oyunları sorulmuş anlaşılan: Panzer General 2, Championship Manager 2001-2001, Pirates, Civilization, Baldurs Gate 2

20-En büyük korkun?
Yükselik

21-En nefret ettiğin 5 klişe laf nedir?
"Gereğini yapacağım", "sorun sende değil bende", "şimdi bitti", "yarın ya da haftasonu", "kendisi şu an yerinde değil"

Dağılın bitti. Yok artık mim falan.

Hiç yorum yok: