3.11.2009

yeni ev arkadaşlarım şirin çıktı

Ben ilkokulda falandım evde akvaryumumuz varken. Envai çeşit balık geçti o akvaryumdan; en son da bir tatil sonrası birkaç lepistes dışında tüm balıklar ölünce ilgilenmeyi kesmiştik ama bir ay sonra onlarca lepistes dolaşıyordu akvaryumda. Bir sene önce masa komşum bir akvaryum yaptı kendine ama pek ilgimi çekmedi açıkçası. Bir ay önce şabalak kardeşim fanusta betta beslemeye kalkınca ve evdeki kedilerden dolayı akvaryum kurmak imkansız olunca evlat edinmeye karar verdim balıkları.
Hemen işin uzmanından yardım aldım, bugün de malzemeleri tamamladık ve iki minik elma salyangozuyla açılışı yaptım. Çok şirin yahu bu yaratıklar. Antenlerini oynata oynata gezip yemekleri vantuzlamalarını izlemek büyük keyif. Perşembe akşam da bettaları getirip salarım ortama.

Hiç yorum yok: