14.11.2009

gezelim görelim-10:koh samet

Motor iskeleye yanaştığında hava kararmıştı. Sırtımda çantam tekneden karaya çıktım ve ne yapacağımı bilmeden yürümeye başladım. Hafta ortası ve ölü sezon olması nedeniyle çamurlu yollardan ve köpeklerin arasından geçerek sahil kenarında sessiz sakin bir yer aramaya başladım Bangkok'un haftasonu kaçış adasında ama başarılı olamadım. O sırada Siem Reap'te tanıştığım Tanja'nın da o gün adaya ulaşmış olduğu aklıma geldi ve ilk internet kafeye attım kendimi. Bingo!
Taksi yerine kullanılan römorklardan birisine atlayıp "çek Ao Chao'ya" dedim. Yağmurdan delik deşik olmuş yollardan atlaya zıplaya ulaştım sahile. Tam aradığım gibi, hatta fazlasıyla güzel ve de biraz da pahalı, bir bungalova yerleşip önce karnımı doyurdum sonra Tanja'yı bulup bira içtim.
Adadaki günlerin geri kalanı en fazla yan sahile giderek, sahilde yayılıp yüzerek geçirdim. Su Kamboçya'ya göre daha soğuktu. Son gün güneşle birlikte uyanıp son günün tadını çıkarıp havaalanına doğru yola çıktım muson altında.
Ada hakkında pek fikrim olmadı. Sahiller arası ulaşım pahalı, plajlarda sıcak sulara inmek arzusuyla tutuşan Ruslar var.

1 yorum:

Sinan AYHAN dedi ki...

Yeni İstanbul trafiğinden çıkmış biri olarak...

Tam da olmak istediğim yer burası evet...

Çok güzel be doktor.. İyi ki gitmişin ha!