15.11.2009

lili


lili
şu sahte yaşamından sıyrıl bir daha
ne olursun, bırak tüm alışkanlıklarını
göreceksin, yaşanıyor ihtiyaç olmadan yardıma
pek çoğu var öğreneceğin dahası
ileriye atacağın her adımda
karşına çıkacak her sorunda
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin her sokakta
evvelinde bulunmadığın mekânlarda
ben olacağım senin yanında
lili
biliyorsun bizim gibiler için bir yer var hâlâ
her damarda dolanır aynı kandan
seni melek yapanın kanatlar olmadığını anlarsın
tek yapacağın çıkarmak kötülükleri aklından
ileriye atacağın her adımda
karşına çıkacak her sorunda
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin her sokakta
evvelinde bulunmadığın mekânlarda
ben olacağım senin yanında
lili
bir busedeki göz açıp kapanmada bulacağız cevabı
it tüm korkularını gölgelerin derinlerine
benzeme sakın renksiz bir hayalete
çünkü hayatın en güzel resmi senin içinde
ileriye atacağın her adımda
karşına çıkacak her sorunda
ben olacağım senin yanında
ortasından geçeceğin her sokakta
evvelinde bulunmadığın mekânlarda
ben olacağım senin yanında

Hiç yorum yok: