18.11.2009

gezelim görelim-11: yiyelim















5 yorum:

Adsız dedi ki...

Onların ne olduğunu da yazacak mısınız?
2. tabak çok güzel görünüyor ama karides hariç diğerlerinden hiçbiri tanıdık gelmedi.

hirondelle dedi ki...

hemen yazayım:

1. kızarmış karides
2. suşi
3. liçi. http://en.wikipedia.org/wiki/Lychee
4. sütlü ve buzlu lotus çekirdeği. kestane şekeri gibi bir tadı var. türkiye'de bunun kestane şekerli versiyonunu yapmak lazım aslında. http://en.wikipedia.org/wiki/Lotus_seed
5. çuval çuval deniz kabuklusu
6. karides, kalamar ve yengeç dolu leğenler

Adsız dedi ki...

1. Acıktım.
2. Hem de ne biçim.
3. Çok tipsiz, hatta küçük bir kuşun kabuğunun üstü kırılmış yumurtasına benziyor ama tadının güzel olduğunu duymuştum.
4. Görüntü mükemmel.
5. Oh oh, acıktım.
6. İnsan daha ne ister! :)

hirondelle dedi ki...

liçi çok güzel birşey. türkiye'de mersin'de yetişiyormuş ama denk gelmedim hiç. elirken getirecektim ama havaalanına yetişme telaşından bulamadım.
bol bol deniz mahsülü yedim bunlar sadece fotoğrafını çekebildiklerim. bir dahaki sefere artık :)

Adsız dedi ki...

Yediğin içtiğin senin olsun, gezdiğin gördüğünü anlat derler ya... Hadi oradan diyorum. Siz yediğinizi içtiğinizi anlatmaya devam edin lütfen.