4.05.2009

dondurma!

Yahu mayısa başladık hava hala soğuk ve yağmurlu, ben ne zaman dondurma yiyeceğim diye soruyorum kendime. Dondurma diyince de elbette o Magnumlar Carte Dorlar değil elbet bildiğin top top dondurma.
Yazlık yerden alışığız külah külah dondurma yemeye, Avşa'da o zaman meydandaki dondurmacıdan alırdık her gün bir külah dondurma. Evdeysek de peder bey getirirdi plastik kap içinde kiloyla alıp, külah kadar zevkli gelmezdi o zamanlar. İstanbul'da Bebek Mini Dondurma ilgi alanımıza girdi yolumuz düştükçe aldık, gerekirse yolumuzu düşürdük oralara. Geçen sene yedim en son oradan ama bildiğin şekerli soğuk bir bileşimdi. O dönem Arnavutköy'de Girandola açıldı. Aman yahu ben böyle dondurma çeşidi ve lezzeti görmedim ne yalan söyleyeyim. Şeftalili, sakızlı, mojitolu, Bodrum mandalinalı derken bak ağzım sulandı gene. Ama nedir hava hala soğuk hala dondurma yiyesim yok. Beklemedeyiz efendim, hava ısınsın Coco Rocha'ya dondurma ısmarlamazsam ne olayım.

Hiç yorum yok: