15.05.2009

otel odaları


Elbette bahsedeceğim Necif Fazıl'ın veya Murathan Mungan'ınkiler değil. Dün bir hesap yaptım 1,5 yılda 13 ayrı otelde konaklamışım iş için, tatil için olanları saymıyorum elbet. Ve fark ettim ki sıkıldım otelde kalmaktan, maksimum 2 gezi daha yaparım.

Ailecek tatil anlayışımız farklıydı: rahmetli bir güzergah seçer, bölgenin ön araştırmasını yapar sonra da atardı arabaya bizi. Ver elini Ege, Akdeniz. Her gece bir yerde konaklayıp epey bir yer görürdük. İlk yalnız otel odasında konaklamam 2000 yazıdır. Eski hatunun peşinden Marmaris'e gitmiş bir haftayı otelde geçirmiştim. Sonraki tüm konaklamalarım da mevzu bahis hatunla oldu en mütevazisinden en butiğine.

Dediğim gibi iş hayatı başladı ve dolayısıyla otel konaklamaları. Kimisinde 8 saat kaldım kimisinde 2 hafta. Başta keyifli gelse de bayıyor bir süre sonra çünkü hepsi aynı temelinde: resepsiyona git, kartını al (evet anahtar kalmadı artık) odana çıkartıl, içeri gir, soyun, televizyonu aç, internete bağlan, zıbar, sabah kalk, duş al, kahvaltıya git, çıkışını yap, aman faturayı unutma...

Kapıdan girdiğinde kart sokma yeri, hemen yanı tuvalet zaten, sonra da odanın kalanı. Yatak, ayna, televizyon, minibar, dolap, bazısında koltuk ve sandalye. V e en büyük özellik yerlerin halıfleks olması.

Fahişe gibi otel odaları. Parasını verip sahip oluyorsun. İlk bakışta süperler herşey sana göre düşünülmüş sanki. Ama biraz vakit geçince hissediyorsun öncekileri de sonrakileri de. Ne kadar kapatılmaya çalışılsa da başkalarından bir iz var hep odalarda.

E hiç mi sevdiğin olmadı dersen var elbet 2 tane unutamadığım bu 13 tane içinden: Birisi Best Western Konak. Sabah uyanıp o körfez manzarasını görmek mutlu ediyor insanı, akşam ipini koparıp Kordon'a yürümek, deniz kokusunu içine çekmek... Bir de Belek Papillon Zeugma var. İşe daha yeni başlamışım şirketçe toplandık. Odaya gittim, kapıyı açtım, bir de baktım ki odanın ortasında merdiven var. Yukarıda yataklardan da önemlisi kocaman bir küvet. Daldım içine hiç düşünmeden bir bira açıp. 2 hafta geçirdim o odada gayet mesut.

Televizyon karşısında uyuyan biri için otelde uyumak harika gibi gelse de kulağa, yerini yadırgayınca uyuyamıyor insan. Bir de seyrettiğim topu topu 4-5 kanal varken bunları da bulamayınca televizyonda yar bana uykusuz geceler. Ha son olarak seks geliyor otel odasında kalırken insanın aklına otomatik olarak ama elde imkan yokken napsın bu garip?

Yoruldum artık otelde kalmaktan iş amaçlı, ama eğer kaldıklarımın hepsi Sumahan gibi olacaksa her hafta giderim bir yerlere be sevgili blog. Ne güzel bir yerdi orası...

Hiç yorum yok: