2.01.2010

chi bi



24 saat süren bir süreç sonunda filmi izlemeyi tamamladım. Süreç filmin uzun olmasından ziyade (2 buçuk saate yakın) tırt olmasından kaynaklanıyor. Karakterler çok keskin köşeli, savaş sahneleri güzel ama abartılı, klişeler uçuşuyor etrafta. Kısacası John Woo Hollywood'u Çin'e taşımış. "Kardeşim hiç mi güzel bir şey bulamadın filmde?" diye soru soracak olana cevabım olumsuz olacaktır.

Ha şimdi gelelim benim derdime: arkadaş bu film yazın gösterime girecekti girmedi ben de sinemada izleyemedim, sonra DVD'si çıkmış vs. Bu filmi legal yollardan izlemek istesem 20 TL ederi var; ama değer mi o paraya? Bence değmez. Ama sen yap kaliteli filmi sinemada da izlerim DVD'sini de alırım. Misal aldım High Fidelity'nin DVD'sini bir kardeşimize izlesin de görsün erkek milletinin iç yüzünü diye.

Hiç yorum yok: